Träningsfritt, men inte för Finske Mikko!

I dag blir det ingen träning. Det gäller att lyssna på kroppen och jag har lite träningsvärk samt ont i ryggen och då ska man vila. Jag har ju annars tränat väldigt bra sista tiden. Lite väl mycket periodvis. Jag vill ju inte skada mig så därför blir det ingen träning alls idag.

En som jag läst tränat mycket är den forne Robinsondeltagaren, Mikko Natri! Robinsonsegraren Hans Brettschneider ska tydligen ner till Göteborg och dessa kombattanter ska köra s.k femkamp på Liseberg. Mikko har redan nu tömt nöjesfältet på nallar och detta gör ju att han måste framstå som klar favorit. Läs gärna på Mikkos blogg.

Klicka här så kommer du till Mikkos blogg


Kommentarer
Postat av: Palle

Det är viktigt att lägga in vilodagar då man tränar hårt. Jag själv brukar ha en hel lugn vecka i månaden.

2010-05-27 @ 18:39:11
Postat av: Mikko

Det stämmer! Hans och Johan kommer få välja grenarna för att göra det hela liiiiite jämnare!

2010-05-31 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0