Kickboxning!

Jag har länge varit ut efter en boxningssäck. Det är bra träning att stå och slå på den och köra lite kickboxning. Jag har ett perfekt ställe att ha den på.

Nu är det så att jag har en granne som flyttat in för ett tag sedan. Jag frågade bara på skoj om han visste av någon boxningssäck. Vad tror ni jag fick för svar? "Jag har en hemma liggandes i tvättstugan som jag aldrig använder!!!!"

Vi tog säcken och hängde upp den hos mig och den passade utmärkt. Nu får jag låna säcken. Platsen den hänger på är utomhus. Vad folk tänker när de ser mig stå och sparka och slå på säcken tänker jag inte bry mig om.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Robertsfors Bruce Lee? :)

2010-05-19 @ 22:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0