Äntligen!

Har jobbat hela helgen och äntligen är man ledig. Jag jobbar bara fyra dagar denna vecka och det känns bra. Min rygg känns även den i stort sett 100 %-ig nu. Jag ska fara på gymmet och göra lite övningar för att kolla hur det står till.

I helgen var det final i Eurovision Song Contest. Jag har råkat höra en låt jag tycker det svänger bra om och det är Islands bidrag. Nu har jag ingen koll på vart de hamnade jag vet bara att de inte vann. Låten framförs av Hera Bjork och heter ”Je ne sais quoi”. Om du klickar här så hör du låten.

 

Om en månad befinner jag mig nere i Stockholm. Då pågår ju fotbolls VM så det blir väl bara att byta TV soffa.

 

Islands bidrag svängde ju rätt friskt av det lilla jag hört!


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Tyskland var värdiga vinnare, klart bästa låten!

2010-05-31 @ 11:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0