Hans Brettschneider på fall!

Robinsonvinnaren Hans Brettschneider befinner sig just nu i Göteborg då han är klassförälder åt sin dotter på deras skolresa. I Göteborg har han på nöjesfältet Liseberg deltagit i en femkamp tillsammans med två andra Robinsondeltagare dvs Mikko Natri och Johan Häggblom.

Jag har skickat Hasse en massa SMS i afton angående tävlingen och fått en massa konstiga svar som att Liseberg var stängt etc. Nu fick jag för en lite stund sedan ett SMS som löd ”Jag måste erkänna att Mikko vann jag blev tvåa och Johan trea”.  Hasse är alltså inte oslagbar. Vad det var för grenar förtäljer inte histiorien.

 

Johan                                      Hans                         Mikko


Kommentarer
Postat av: Mikko

Hans var väldigt nära en grenseger i sillkastning. Han hade sju sekunder kvar och behövde sätta ytterligare en enda sill i tunnan för att vinna. Han kastade nog tio-tolv stycken sillar i något som kan beskrivas som ren panik men lyckades inte få in en enda fiskjävel!

Annars var han ganska duktig och vann faktiskt två priser! En nalle och en nyckelring.

2010-06-05 @ 00:20:13
URL: http://mikko.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0